directe ! a La República. N. 4089. Diumenge, 22 de juliol de 2018 20:25 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Esports doble fletxa

La xarxa s'omple d'acudits per l'eliminació de la Roja: ''Rússia torna a vèncer el feixisme''

Ironia, fotomuntatges i acudits per acomiadar la selecció espanyola del Mundial

Comentaris 25  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Redacció | Vaja, no ha pogut ser. La selecció espanyola de futbol ha caigut contra la totpoderosa Rússia que ocupa el lloc número 70 de la classificació FIFA.
ines arrimadas, albert rivera, girauta
Comparteix
   


Etiquetes
La xarxa ha aprofitat l'eliminació per riure's del fracàs estrepitós de la Roja, qui ja va començar amb mal peu del Mundial quan l'equip va perdre el seu entrenador quan va posar per davant el Real Madrid del seu país, Espanya. Unes reaccions on també hi ha la del cantant Valtonyc.

 

 
 







 
 
 




COMENTARIS fletxa taronja

item
#25
Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU SER POBRE I ATURAT I ANAR A VOTAR ES SER IDIOTA JA QUELS POLITICS NO FAN RES PER NOSALTRES . fletxa JOSEP BORRELL AQUESTA VEGADA FA LO QUE TE QUE FER DIR PROU ALS REFUGIATS PROU IMMIGRANTS A ESPAÑA I A CATALUNYA AQUI JA TENIN PROU POBRESA GENT PATIN I MOLT ,, UNA VEGADA SI NO SEMPRE ES PODRA FER , ES IMPOSIBLE AQUI A D
2 de juliol de 2018, 20.31 h

RUSIA UN PAIS CON UNA DICTADURA COMUNISTA VENCE A UNA ESPAÑA FEIXISTA I FRANQUISTA

Que de DEMOCRATICA EN TE BEN POC O RES .Per mi tan DOLENTA ES RUSIA CON ESPAÑA ..

Nomes quel GUANYAR ..RUSIA A ESPAÑA Ami a Diferencia de RUFIÁN Ami me dio una

GRAN ALEGRIA MIRAR CON PERDIA LA ROJA PERDIA ESPAÑA ,, GRACIAS PIQUE PER

AJUDAR PERDES ESPAÑA Tu siempre tan oportuno GRACIAS FLORENTINO


Por ajudar a PERJUDICAR A LA ROJA Quedais FI... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU SER POBRE I ATURAT I ANAR A VOTAR ES SER IDIOTA JA QUELS POLITICS NO FAN RES PER NOSALTRES . fletxa JOSEP BORRELL AQUESTA VEGADA FA LO QUE TE QUE FER DIR PROU ,, UNA VEGADA SI NO SEMPRE ES PODRA FER , ES IMPOSIBLE AQUI A DE INTERBENIR TOTA LA UNIO EUROPEA
2 de juliol de 2018, 20.19 h

Voleu un Acudit i una Gran Veritat tambe QUE LA SELECXCIÓ QUES ELIMINADA Con la de ESPAÑA i altres

LA QUES ELIMINADA DE SELECCIÓ NO MEREIX GUANYAR ES AIXIS DE FACIL ..Per no jugar molt millor que les altres seleccions ..

GABRIEL RUFIAN UN GRAN ANDALUZ I MUY ESPAÑOL Haun LLORA QUE PERDES LA ROJA PERDES SU ESPAÑA QUERIDA ..

Altres INDEPENDENTISTAS CATALANS Al contrari DE ALEGRIA QUE PERDES ESPAÑA BAN TIRAR PETARDOS .. Aixo si la CULP... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
Oriol Franquesa fletxa Castelló
2 de juliol de 2018, 19.57 h

El #16 i #18. Tanqui que tens un remei força assequible i garantit.
Com que has recomanat tantes vegades els Dodotis i Fortasec, mira, ara en podràs comprovar la seva eficàcia. Ves a comprar-ne una bona quantitat que se´ls acaben les existències, i tu pots quedar en evidència pùblica i corrupta. Espabil, mil-homenets !


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
2 de juliol de 2018, 16.29 h

#16 Com et cou la derrota espanyol de merda


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
2 de juliol de 2018, 16.28 h

#16 D'espanyols res de res, som catalans.

Us molesta molt que Catalunya tingui selecció. Això us passa per ser una raça inferior i acomplexada.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
2 de juliol de 2018, 13.41 h

Franquistas, falangistas, fascistas, nazis, aporellistas, tavernícolas, talibarnios... Franco, Rivera, Mussolini, Hitler... la SSS, la CoSSpedal, el ppSSoE, la Falangita y su Primo el Rivera-bis. La misma mierda FASCISTA, hijos y nietos del puto franquismo sociológico reunidos para defender el cortijo podrido de los Borbones, sucesores de Franco, y su corte de compi-yoguis oligarcas del palco del Bernabeu. Los mismos lameculos y perros rabiosos de siempre al servicio de los mismos cortesanos ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
TABARNIA IS NOT CATALONIA AND ALBERT BOADELLA IS TABARNIA´S PRESIDENT fletxa QUERIDOS NAZIS: PONGO REPUBLICA CATALANA EN EL GPS Y ME SALE LA CARCEL DE ESTREMERA.
2 de juliol de 2018, 13.38 h

!ALBRICIAS! POR FIN UN NAZI TOMA CONSTANCIA DEL RIDICULO QUE ESTAN HACIENDO


Ponsatí sobre la restitución: “Hay un límite de ridículo que puedo hacer por Catalunya”
La exconsellera insiste en que “la batalla de después del 1 de octubre la jugamos mal y la perdimos”

a exconsellera de Ensenyament de la Generalitat Clara Ponsatí ha criticado este lunes al PDeCat y a ERC porque considera que “están muy ocupados en mantener sus posiciones y en dar una batalla por sus espacios, sus... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
2 de juliol de 2018, 12.30 h



la roja ! la roja !

LA ROJA VENCERÁ !


LA ROJA GANARÁ EL MUNDIAL ... DE DESGRACIADOS ESPAÑOLES CON GOBIERNOS SIEMPRE FASCISTAS.


VIVA LA R I OJJAAAAAAAAAAAAA ... DIGO VIVA LA ROJAAAAAAAAAAAAAA !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
2 de juliol de 2018, 12.28 h


Tranquilos que la sífilis que el putón barato de mi madre ha contagiado a 63 tios, ninguno ha sido en Catalunya. El burdel donde trabaja mamá está en Madrí.

Y la SIDA que arrastro yo, no la pillé cuando le lamia el chichi a mi madre, sino que me la pegó un senegalés que me la metia a cambio DE 5€


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
2 de juliol de 2018, 10.47 h

Tranquilos que Cataluña sigue pasando rondas... ah no! que no juega el mundial!
Ni este NI NUNGUNO JAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAA

CATALUFOS INDEPAS = ESPAÑOLAZOS FOREVER!!!