directe ! a La República. N. 4088. Dissabte, 21 de juliol de 2018 17:47 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Les entitats sobiranistes presenten una diada històrica que clami fer efectiu el mandat de l'1-O

La manifestació de l'Onze de Setembre serà a l'avinguda Diagonal amb el lema 'Fem la república catalana'

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

Redacció/ACN | La manifestació de la diada de l'Onze de Setembre convocada per l'ANC i amb el suport d'Òmnium Cultural es farà a l'Avinguda Diagonal de Barcelona i reclamarà que es faci efectiva la República. 
© ACN

Comparteix
   


Etiquetes
El recorregut que plantegen l'ANC i Òmnium Cultural uneix el Palau Reial amb la plaça de les Glòries. Així ho han explicat els responsables de les entitats sobiranistes en una roda de premsa aquest divendres.

El lema és 'Fem la república catalana', amb la mirada posada també al primer aniversari de l'1-O. De fet, la presidenta de l'Assemblea, Elisenda Paluzie, ha assegurat que volen sortir al carrer aquest setembre per demanar que es faci "efectiu el mandat de l'1-O".

"Que tots els que van sortir a votar ens acompanyin; la societat organitzada ha empès per arribar fins aquí, conjurem-nos col·lectivament per acabar la feina, fer el cim d'una vegada per totes, ha reclamat Paluzie.

D'alta banda, han presentat la samarreta d'aquest any, que serà de color corall, com les brides de les urnes de l'1-O. 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
6 de juliol de 2018, 17.55 h

ELS QUI ANÀVEM FA SEIXANTA ANYS DAVANT DELS GRISOS, DE FRANCO, I ARA NOMÉS HAN CANVIAT D'UNIFORME, L'AMO ÉS EL MATEIX, LES MOTIVACIONS DE POSSESSIÓ DE NACIONS QUE EREN AVANÇADES,CATALUNYA I CONFEDERACIÓ TOTA, LES VAREN DERRUIR VANDÀLICAMENT, AMB EXCÉS D'AVOLESA DE VESÀNIA, PERÒ ÉS LA HIDROFÒBIA DELS LLOPS, DIT RACISME CENTRAT EN LA CATALANOFÒBIA , QUE ÉS EL SEU MOTOR DE MALIGNITAT I ENSEMS ESTRUCTURA EL REINO MATERIAL I D'INSTINTS CRIMINALS./ ENGUANY NO FALTARÀ NINGÚ DE DEMÒ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
!! !!★!! !! PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa .L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat || ||★|| ||
6 de juliol de 2018, 13.24 h












ES POT SER LLIURE SI NO S'ÉS INDEPENDENT ?





ES POT SER INDEPENDENT, SI NO S'ÉS LLIURE ?





LLIBERTAT, INDEPENDÈNCIA, HI HA GAIRE DIFERÈNCIA?










Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
!! !!★!! !! PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa .L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat || ||★|| ||
6 de juliol de 2018, 13.20 h



FEIXISTETS FRANQUISTES EPPANYOLS:


QUANT DE TEMPS FA QUE US VENIM DIENT QUE HI PERDREU PLA MÉS QUE NO PAS HI GUANYAREU, RETINGUENT IL.LEGALMENT I AMB ARGÚCIES TRAÏDORES CATALUNYA A LA VOSTRA . . . M E R D A . . . D'ESTAT FRACASSAT?


NO HO VEIEU, CRETINS OBTUSOS I NECIS, QUE ELS MERCATS INTERNACIONALS ES MOUEN, ENTRE ALTRES FACTORS, PER LA IMATGE DE SOLVÈNCIA O D'INCOMPETÈNCIA QUE DESPRENEN ELS ESTATS?


Au, teradets, seguiu fent-vos els savis, que els vostres nets i besnets ES CAGARAN ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
6 de juliol de 2018, 13.18 h


Aquest noiet del #1 #2 #3 , segur que no té més de 14 anys. Per això escriu les tonterietes que escriu.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
6 de juliol de 2018, 13.15 h


#2
#2
#3 Cucha, guarrilla, a ver si dejas ya de aburrirnos letalmente con tus mariconeos y tus almorranas.

Aunque lo peor de todo es cuando te crees gracioso.

Mejor dedícate a limpiar retretes de la guardia civil, porque como humorista, siento tener que decírtelo, pero ERES UN NEGADO.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
6 de juliol de 2018, 13.15 h


#2
#2
#3 Cucha, guarrilla, a ver si dejas ya de aburrirnos letalmente con tus mariconeos y tus almorranas.

Aunque lo peor de todo es cuando te crees gracioso.

Mejor dedícate a limpiar retretes de la guardia civil, porque como humorista, siento tener que decírtelo, pero ERES UN NEGADO.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
TABARNIA IS NOT CATALONIA AND ALBERT BOADELLA IS TABARNIA´S PRESIDENT fletxa QUERIDOS NAZIS: PONGO REPUBLICA CATALANA EN EL GPS Y ME SAL-E LA CARCEL DE ESTREMERA.
6 de juliol de 2018, 13.03 h



¡¿DIOS MIO, POR QUE ME HACES ESTO?!

¿NO VES QUE CON ESAS ALMORRANAS TAN GORDÍSIMAS, TODOS MIS NOVIOS HUYEN "DESPPAVORIDOS" ?

¡¡ Y LUEGO EL JOAN RUIZ i SOLANES DE FIGUERES (GIRONA) SE RIE DE MI INMISERICORDEMENTE !!


¡¡ ME TOMA EL PELO !! ¡¡ SE BURLA DE MI !! ¡¡ME RIDICULIZA !! ¡¡ME TORTURA!!


¡¡ NO HAY DERECHO!!

¿ACASO NO SOY HIJO DE MADRE COMO TODO HOMBRE ?(bueno, a decir verdad, más que hombre soy un mariquita hijo de vete a saber qué tricornio, y mi madre es un... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
TABARNIA IS NOT CATALONIA AND ALBERT BOADELLA IS TABARNIA´S PRESIDENT fletxa QUERIDOS NAZIS: PONGO REPUBLICA CATALANA EN EL GPS Y ME SAL-E LA CARCEL DE ESTREMERA.
6 de juliol de 2018, 12.59 h



HOY LE HE PODIDO MANGAR AL TENDERO DE MI CALLE ...¡¡ UNA BOTELLA DE ANIS EL MONO !!


COMO ME VOIY A PONER ...


LO SIENTO POR MIS ALMORRANAS, QUE SÓN DE COLOR ROJO OSCURO COMO LAS CEREZAS PICOTAS, Y GORDAS COMO PELOTAS DE PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-PING-PONG-... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
TABARNIA IS NOT CATALONIA AND ALBERT BOADELLA IS TABARNIA´S PRESIDENT fletxa QUERIDOS NAZIS: PONGO REPUBLICA CATALANA EN EL GPS Y ME SALE LA CARCEL DE ESTREMERA.
6 de juliol de 2018, 12.52 h



una año mas de soma para la jauria nazi


JUA JUA JUA UA


QUERIDOS NAZIS,

CONSEJOS PARA QUE PASEIS UN VERANO REPUBLICANO

DESCANSAR MUCHO, REPONER FUERZA PARA LA MARATON DE MANIS Y CHARLOTADAS DE SETIEMBRE Y OCTUBRE.

PEGAR EN LA NEVERA UN CARTELITO QUE DIGA :"SOM REPUBLICA I NO TANS SOL DE 8 SEGONS".

CUANDO ESTEIS EN EL CHIRINGUITO O EN LA TUMBONA ACORDAOS DE LOS GOLPISTAS PRESOS.

Y SOBRE TODO, SOBRE TODO, NO DEJEIS DE TOMAR LA DOSIS DIARIA DE VALIUM Y FORTASEC,, EL SYNERA LA DEJO DE TO... Llegir més