directe ! a La República. N. 4088. Dissabte, 21 de juliol de 2018 19:09 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Les confidències de Corinna sobre Juan Carlos I deixa al descobert (un cop més) la impunitat de la monarquia espanyola

L'empresària acusa el monarca d'utilitzar-la de testaferro per ocultar patrimoni a l'estranger

Comentaris 12  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

Redacció | La filtració d'uns àudios de Corinna zu Sayn-Wittgenstein, en què implica Juan Carlos I en operacions econòmiques irregulars deixa al descobert, un cop més, la impunitat de la monarquia a Espanya. 
Segons la informació que publiquen aquest dimecres El Español i Ok Diario , Juan Carlos I va utilitzar Corinna com a testaferro per ocultar patrimoni i propietats a l'estranger. Així ho va explicar l'empresaria al comissari José Manuel Villarejo, ara en presó preventiva, en una conversa a Londres l'any 2015 que ara s'ha filtrat. 
 
En els àudios, l'empresaria i assesora d'Alberto de Mónaco assegura que Juan Carlos I, a través del seu advocat suís, creava "estructures" opaques i posava propietats al seu nom que després li reclamava.

"Regals enverinats"
 
Serien diverses propietats al Marroc i altres llocs fora d'Espanya, unes propietats que després de la ruptura de la relació, el rei Joan Carles li estaria reclamant. "Et lleves un dia i tens una propietat a Marrakech i ell et diu "dona-me-la", però si ho faig, és blanqueig. Jo no la utilitzo... És un regal enverinat", lamenta. 
 
La trobada entre Corinna i el comissari Villarejo la va propiciar l'empresari Juan Villalonga, que va assistir a la reunió en qualitat d'amic personal de tots dos.
 
"Jo en aquest moment estic entre l'espasa i la paret i en un lloc molt dur. Hi ha coses que jo no he volgut i me les han posat. No perquè m'estimi molt, sinó perquè sóc resident a Mònaco i llavors no tinc problema de declarar el patrimoni", sentencia en les gravacions. 

El director del CNI estaria implicat
 
Corinna també desvela que Juan Carlos I va repatriar diners fent servir l'amnistia fiscal del 2012 impulsada pel govern de Rajoy i que va posar comptes de bancs de Suïssa a nom del seu cosí Álvaro de Orleans y Borbón. 
 
Tanmateix, detalla el presumpte operatiu per ocultar el patrimoni de Juan Carlos I i afirma que pateix pressions per posar-les, de nou, a terceres persones properes al monarca. Segons explica en les gravacions, el Centre Nacional d'Intel·ligència estaria en el focus de les pressions. Concretament apunta al director del servei secret espanyol, el general Fèlix Sanz Roldán. "El CNI ha amenaçat la meva vida i la dels meus fills. Això el rei ho sabia abans. Ell ha estat el motor", sentencia Corinna. 
 
 
 
 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#12
12 de juliol de 2018, 12.56 h

ALGU ENCARA VOL FORMAR PART D'AQUEST PAIS, RIDICUL, ENGREÏT I TERGIVERSADOR DE LES REALITATS AMB FINALITAT PURAMENT LUCRATIVA PER ALS AMIGUETES (LA MANADA) ??. ES DE BOJOS...


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
11 de juliol de 2018, 18.51 h

#10 Vols callar pesat!!!!!quin fàstic que fots, ets un porc i un pervertit


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
11 de juliol de 2018, 16.23 h

Quin fàstic la monarquía espanyola, es pasen el dia de putes i borratxos


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
TABARNIA IS NOT CATALONIA AND ALBERT BOADELLA IS TABARNIA´S PRESIDENT fletxa QUERIDOS NAZIS: PONGO REPUBLICA CATALANA EN EL GPS Y ME SALE LA CARCEL DE LLEDONERS
11 de juliol de 2018, 16.20 h

QUERIDOS NAZIS,

DEJAD DE REIROS DE MI, TENGO UN TRAUMA INFANTIL, PORQUE NO SE QUIEN ES MI PADRE, AUNQUE DEDUSSCO QUE ES UN CLIENTE SUBSHARAIANO MUY RICO QUE VISITA A MI MAMÁ EN SU PUTICLUSS DE ALCANA DE HENARES, YO DE MAYOR QUIERO SER COMO ELLA Y REGENTAR SU PUTICLUSS, ADEMÁS DE QUE TENGO UN PROBLEMA CON MIS ALMORRANAS, PERO POR SUERTE MI MAMÁ ME PRESTA SU VASELINA DE FRESA PARA QUE SE ME PASE Y ME LO APLICA UNO DE SUS CLIENTES UN GUAPISIMO GAMBIANO SUPER MUSCULADO, AY MADRE!!!! YA ME MOJO ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Marta fletxa Sabadell
11 de juliol de 2018, 15.16 h

S'ha de ser molt retardat per defensar la monarquia!!!

Visca la República de Catalunya !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Baldufa fletxa La Garriga
11 de juliol de 2018, 14.14 h

#6 Poden triar entre suïcidats o infartats


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
11 de juliol de 2018, 13.49 h

És molt gruixut això que diu aquesta dona: Que els del CNI han amenaçat la seva vida i la dels seus fill. Això és inqualificable. Això és ja de pel·lícula de gàngsters. Valga'm Déu!!! Llavors com no hem de creure també, que totes les morts dels personatges cabdals involucrats en la trama Gürtel, van ser provocades, o millor dit, silenciades?


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Matheu fletxa Banyuls
11 de juliol de 2018, 13.09 h

"El rei ho sabia abans. Ell n'ha estat el motor."


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Matheu fletxa Banyuls
11 de juliol de 2018, 13.08 h

"Marrakech" en català és "Marraqueix", anglès "Marrakesh".


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Matheu fletxa Banyuls
11 de juliol de 2018, 13.06 h

Els noms de la reialesa, encara que siguem republicans, sempre es tradueixen: Isabel d'Anglaterra, Joan Carles I, Felip VI.