directe ! a La República. N. 4088. Dissabte, 21 de juliol de 2018 19:28 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Girauta s'emprenya amb la decisió del tribunal alemany

Titlla la resolució de Schleswig-Holstein de ''canallada''

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

Redacció | La resolució del tribunal alemany d'extradir Carles Puigdemont per malversació i descartar el delicte de rebel·lió ha enfurismat el portaveu de Cs al Congrés, Juan Carlos Girauta, que veu com l'afany del seu partit d'enterrar l'independentisme topa amb la independència judicial a Europa. 
© Fuentes B

Comparteix
   


Etiquetes
Girauta ha fet un tuit on, perceptiblement molest, titlla la decisió de la justícia alemanya d'extradir Puigdemont de "canallada". 
 
"En lloc d'avançar cap a l'espai judicial europeu, retrocedim cap a l'espai d'impunitat europeu". "El mal que han fet els magistrats de Schleswig-Holstein transcendeix tot el que és espanyol. Algun dia caldrà estudiar el qui i el perquè d'aquesta canallada", ha piulat. 
 

El Tribunal d'Schleswig-Holstein ha admès extradir Puigdemont per un presumpte delicte de malversació de fons públics. El tribunal alemany, però, ha descartat fer-ho per rebel·lió, ja que no accepta els delictes que Alemanya serien els equivalents, alta traïció i pertorbació de l'ordre públic. De moment, la justícia alemanya ha decidit mantenir-lo en llibertat.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
13 de juliol de 2018, 09.10 h



Girauta, posat fulls.....


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
12 de juliol de 2018, 18.50 h

Girauta, que no t'enteres noi. Els de les canallades son els teus, els del 155, Estem a Europa i aqui no val tot el que es vulgui fer passar per bo. A vosaltres us ve de nou que no es faci l'ordeno i mando i aixi li va al rei, també. Us tindrieu que reciclar però per aixó vostre no hi ha contenidors, ja es donaven per obsolets...Ho teniu francament malament. Mira tú que Gonsales Pons ja demana sortir de l'espai Schengen... per anar a on ? A Somalia o a Etiopia?
Esteu ben desquiciats.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Roc Barceló fletxa Maresme or.
12 de juliol de 2018, 18.11 h

Crec que no tardareu en demanar subscripcions públiques per a comprar una ingent quantitat de mocadors pels feixistes adeptes del Llorona i els seus seguidors. Ploreu, ploreu, ploreu, franquistes impenitents perquè encara no sabeu què és la autèntica democràcia europea i catalana.


Llorona, llorona, llorera, plorera ploranera; nazis del franquisme Ñ.
Europa obriu bé els ulls, que els nazis no són alemanys, són paÑÑÑÑols.


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana
12 de juliol de 2018, 17.28 h




COM ES POT SER TANT ÑAZI, GIRAUTA ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Olotí fletxa Olot
12 de juliol de 2018, 17.19 h

Aquests de ciutat anus van naixer emprenyats. De que us estranya?.
Les seves pobretes mares, els van dir: Apa, ves ! Ves a la merda !


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
12 de juliol de 2018, 16.52 h

No m'estranya!!!. Aquest paio a més d'imbècil és molt curtet. És lògic que estigui amb Ciudadanos, ja que recullen tota la merda dels carrers.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Marta fletxa Sabadell
12 de juliol de 2018, 14.44 h

A la merda la xusma espanyola !!!

Visca Catalunya lliure !!!