directe ! a La República. N. 4088. Dissabte, 21 de juliol de 2018 19:33 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] La decisió alemanya fa embogir el PP: demana que Espanya abandoni l'espai Schengen

Gonzalez Pons: "Hi ha jutges que tenen prejudicis contra nosaltres"

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

Gerard Sesé @gerardsese | El nacionalisme espanyol està de dol. La justícia alemanya ha desmuntat l'estratègia de la justícia espanyola: no hi ha rebel·lió. Carles Puigdemont seria extradit només per malversació, un delicte que el jutge del Tribunal Superior encara no ha pogut demostrar. La frustració, ràbia i impotència dels unionistes ha portat al PP ha proposat una bajanada tan gran que perjudicaria a tots els espanyols: que Espanya surti de l'espai Schengen.
© Blanca Blay

Comparteix
   


Etiquetes
L'espai Schengen és un espai creat el 1995 per l'acord de Schengen per suprimir les fronteres comunes entre els estats integrants i establir controls comuns a les fronteres exteriors d'aquests països. En la pràctica, l'espai Schengen funciona en termes migratoris com un sol país.
 
Pels ciutadans espanyols, poder estar dins d'aquest tractat ha suposat la lliure circulació per a molts països sense haver de demanar visat especial i ha permès que un dels sectors clau per a l'economia espanyola, el turisme, hagi assolit quotes altíssimes.
 
Però la sentència de la justícia alemanya passa per sobre de tot això i la ràbia i impotència del nacionalisme espanyol ha portat al PP a demanar que Espanya abandoni aquest tractat.
 
Ho ha fet l'eurodiputat Esteban González Pons que ha assegurat que "és dramàtic veure com alguns països del nord volen aixecar fronteres quan es tracta que entri un immigrant o el refugiat, i després les treuen quan es tracta de colpistes en un país del sud". A més, ha assegurat que "ja no hi ha confiança" després de la sentència i que hi ha jutges estrangers que tenen "prejudicis contra Espanya".




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
14 de juliol de 2018, 10.26 h



Gonzalez Pons, los delincuentes los teneis dentro (vosotros mismos) y por lo tanto no se necesita, de momento, euroorden.

Y no exijas tanto, que sois menos que nada......


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
joddi fletxa Barcelona
13 de juliol de 2018, 11.51 h

Com un bon fariseo, aquest element és dels que sempre manifesten tot cridant de que les lleis es tenen que complir, però per el que veu, menys les que son contraries als seus postulats.

Si aquestes lleis que tan defensen els del seu partit fossin justes no els hi passarien aquestes " pantuflades" doncs la majoria de mortals no son tan ignorants com els qui els voten.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
El Conseller fletxa TABARNIA = DROGAS EN LAS CALLES
13 de juliol de 2018, 09.58 h

VAYA HOMBRE! TANTO DECIR QUE UNA CATALUNYA INDEPENDIENTE ESTARIA DESAMPARADA Y FUERA DE EUROPA Y AHORA SOIS VOSOTROS LO QUE QUEREIS IROS DEL ESPACIO SCHENGEN??¿?¿?

VAYA PANDA DE SUBNORMALES ESTAIS HECHOS!!!

MENUDA MIERDA DE PAIS Y DE POLITICOS


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
notulae fletxa cave canem hispanium
12 de juliol de 2018, 21.54 h

Una CAGALERA COLOSSAL ESTÀ INUNDANT ELS PASSADISSOS FEIXISTES.

..., o compren bots de salvament, o bolquers a prova de bomba !"

Spain, no es pot tocar ni amb guants quirúrgics, està saturada de mé !"


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
12 de juliol de 2018, 20.09 h

El Tribunal Suprem s'inclina per rebutjar l'entrega de Puigdemont.
La justícia alemanya ha ofert extradir-lo, però l'espanyola no accepta que sigui lliurat només per malversació de fons.
"El Mundo" ho dona per fet, citant fonts del Tribunal Suprem. https://bit.ly/2uoWwMM

Alemanya anima als advocats dels presos polítics a demanar la llibertat. Jordi Pina anuncia que la setmana vinent demanarà a Llarena que els alliberi.

Van den Eynde c... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Pons -ati fletxa Catalunya lliure i republicana
12 de juliol de 2018, 19.16 h

González P.,és una espècie estranya d'evolucio de la maldat i altres defectes repugnants, encarnades amb un cos humà! és sol donar aquesta mena de mutacions als partits de l'extrema dreta i esquerra, semblen inofensius però fan tot el mal que poden a la convivencia pacifica i els drets humans, mentre viuen! Obren la boca per escopir verí dialèctic en la seva forma mes infecciosa i contaminant!POns