directe ! a La República. N. 4088. Dissabte, 21 de juliol de 2018 19:27 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Insulten i expulsen una nena de 14 anys d'un grup de Whatsapp per escriure en català

'Plataforma per la Llengua' proposa al pare que denunciï el cas

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Redacció| L'usuari de Twitter Salva Rigual ha denunciat públicament un cas de discriminació cap a la seva filla de 14 anys per parlar en català. Segons ha explicat a la xarxa social, els amics de la menor del Prat de Llobregat l'han expulsat d'un grup de Whatsapp després d'insultar-la per expressar-se en la seva llengua. 
Una campanya de 'Plataforma per la Llengua''
Una campanya de 'Plataforma per la Llengua''

Comparteix
   


Etiquetes
"Colla de nens de 14 anys. És d'ex companys de guarderia d'El Prat de Llobregat. Han expulsat a la meva filla per escriure en català després d'insultar-la", escriu el pare per citar Ciutadans i demanar-los que "aturin això o prendrem mal". 

 
La piulada ha generat diverses reaccions donant suport la nena i recordant l'home que és un cas denunciable. De fet, 'Plataforma per la Llengua' li ha proposat de fer-ho mitjançant una queixa a la seva bústia. 

 




COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
13 de juliol de 2018, 11.36 h

Nenes de catorze anys... qui parlava d'adoctrinament? No tenen remei. Són borbònics per idiologia o adoctrinament, però són el que són i no acceptaran mai les seues deficiències humanes i socials. Franco va matar les persones i va deixar molts zombis. Obstinats a convertir en zombis la resta del món.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
13 de juliol de 2018, 11.14 h



Es que segons quins llocs de Catalunya, es mes difícil actuar com a català......!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
13 de juliol de 2018, 11.07 h

HEM DE RESOLDRE A TRAVÉS DE L'OFICIALITAT EL PROBLEMA DE LA NOSTRA LLENGUA, ENFRONTADA DE SEGLES EN LA GUERRA ESPANYOLA, CONTRA EL CATALÀ I TOTS ELS VALORS HUMANS, CULTURALS I POLÍTICS,, ELS "DECRETOS DE NUEVA PLANTA", SÓN VIGENTS, I NO EN TENEN PROU VOLEN LA SOLUCIÓ FINAL HITLERIANA, SUPREMACIA RACISTA INSUPORTABLE QUE ELS PORTA CLOSOS AL PALEOLÍTIC MO SE'N SORTIRAN EN LLUR INCIVILITZACIÓ PROFUNDA, L'OCI LA BARBÀRIE, EÑS ÉS NATURAL LA CATALANOFÒBIA PUNTAL D'ESSÈNCIA, DEL REINO PO... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
13 de juliol de 2018, 10.12 h

L'arrimadas i els seus col.legues parlaran de apartheid, segregació, delicte d'odi en aquest cas o faran veure que la noia aquesta s'ho a buscat?
La diferencia rau en que ells inventen els casos i a la vegada practiquen els delictes que atribueixen als altres i els altres per no dir que són violenten s'ho empassen tot.
Aconseguiran mal viure amb odi a totes hores aquests colons mal adaptats i lo millor és que creuran que han guanyat malgastant tota la seva vida odiant. allà ells!


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Ramon fletxa Barcelona
13 de juliol de 2018, 09.41 h

Segregació! No només a l'escola! O ells, o nosaltres!


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
13 de juliol de 2018, 08.49 h



Les coses de España, arriben al esperpèntic.....


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Carlitos fletxa Terrasa
13 de juliol de 2018, 08.43 h

Es millor no esta en aquest grup de fatxendes franquistes inadaptats, es dur, pero esteras millor amb un altre colla,
tot el meu suport, anims, no ens podem rendir, o ens trepitjerant.


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
13 de juliol de 2018, 06.08 h

Demanar a Ciudadanos que ho aturi és com demanar a un piroman que s´encarregui de les tasques d´extinció d´incendis.