El digital dels que votaran #SíSí. N. 3849. Divendres, 24 de novembre de 2017 22:49 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Solidaritat Catalana es presentarà a les eleccions de les Balears i el País Valencià

La proximitat dels comicis d'enguany, el 22 de maig, podrien endarrerir l'intent fins el 2014

Comentaris 17  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

Solidaritat Catalana per la Independència té la intenció de desembarcar al País Valencià i les Illes Balears. Així ho ha confirmat a directe!cat Josep Guia, l'històric dirigent del PSAN, formació integrada a la coalició de Joan Laporta. L'únic problema que presenta aquesta implantació és de calendari, ja que les eleccions a ambdós territoris coincidiran amb les municipals del 22 de maig, i preparar candidatures per aquests comicis podria ser precipitat. D'aquesta manera, la implantació a nivell municipal també més enllà del Principat hauria d'esperar fins les següents eleccions, d'aquí 4 anys.
De fet Guia ha explicat a directe!cat que la implantació a les Illes Balears i el País Valencià era la condició obligatòria per la integració del PSAN a la coalició, i que amb la signatura de l'acord Solidaritat Catalana 'assumia treballar per l'alliberament de tots els Països Catalans'.

L'estratègia d'aquesta extensió de SI per la resta del país encara s'ha de precisar, i un primer pas, simbòlic, serà la presentació a València del projecte polític amb la presència dels quatre flamants diputats al Parlament de Catalunya, un acte que es farà properament.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#17
4 de desembre de 2010, 17.00 h

#14 Els del Bloc sempre eixiu amb la mateixa excusa per disfressar la vostra incompetència. Els blavers que heu anat fitxant pel vostre partit sembla que cada cop tenen més influència en el partit, ja que en cap cas us queixeu que al País Valencià s'hi presentin partits com el el PP o el PSOE dirigits des de Castella, curiosament sempre us acaba molestant, sobretot, que s'hi presentin partits amb estrets lligams amb el Principat. El paper del Bloc hauria de ser esgarrapar vots als enemics ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Salva fletxa Països Catalans
4 de desembre de 2010, 12.53 h

#14 Tens tota la raó company... potser cal reflexionar-hi en això... aleshores com es pot intentar ajudar des d'aquí, perquè en Laporta realment vol poder tenir veu i vot en representació dels compatriotes del País Valencià... què es pot fer??

Salut i Independència!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Rogerdeflor fletxa Sant Martí de Riudeperes
4 de desembre de 2010, 10.35 h

#1 ets la rabia personificada, que fa pagar els errors propis als altres. No m'agradaria ni trobar-te pel carrer. Les teves males vibracions es noten des d'anys llum. Emigra noi, t'has equivocat de païs.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Vicent fletxa Sueca (Ribera Baixa del País Valencià)
4 de desembre de 2010, 01.04 h

Presentar-se al País Valencià és col·laborar, de facto, amb els espanyolistes. M'explico: al PV hi ha la norma que si no es treu el 5% dels vots a cada província (cosa que no passa a Catalunya) no es pot tenir representació a les Corts: Encara que a València i Castelló tinguessis el 99% dels vots, si a Alacant et quedes amb 4'9%, no tens diputats. Per tant, el BLOC NACIONALISTA VALENCIÀ, l'únic representant del valencianisme polític amb possibilitats de tenir veu a les Corts, lluita ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
3 de desembre de 2010, 18.46 h

#4 Pel que mes vulguis, no ens desinformis mes!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
catalana fletxa Sant Boi
3 de desembre de 2010, 15.44 h

L'UNICA MANERA D'ARRIBAR A L'INDEPENDÈNCIA PASSA PER L'UNITAT DELS PARTITS CATALANISTES I RES MÉS.
VISCA CATALUNYA LLIURE II*II


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
3 de desembre de 2010, 15.23 h

#1 Noi, no et fartes de dir tonteries?
Pq no dones com a minim una oportunitat i un temps per veure que fa o no SCI? quina frustracio deus tenir.
Jo quan vaig signar l'ILP intombable pel tc em vaig quedar de pasta de boniato veient com un grup "el grup" "el propietari", independentiste signava en contra. Tot i aixi, tot i alguns del actuals prepotents seguidors, tot i els actuals dirigents, crec que ERC mereix mes respecte. No busqueu culpables i no allunyeu de la independencia a persones que e... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
3 de desembre de 2010, 14.21 h

#4 M'imagino que ets ecpañol o ecspañolista, perque un catala de debo que s'estimi la terra el que vol es recuperar la dignitat per ella. Esta clar i en som concients que no sera facil, pero lluitarem, i si cal anirem a penjar cartells els mateixs que els varem penjar per Catalunya. El cagadubtes, els idoltres de sigles quedeuvos a casa mirant que us inventeu per desqualificar.
Visca Catalunya LLiure||*||


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Josep fletxa Sant Celoni
3 de desembre de 2010, 13.13 h

És clar, més val actuar de catastrofista i no fer res, així el País Valencià queda a mans d´uns genocides culturals i feixistes que aconsegueixen que el català a aquella zona quedi extingit per sempre


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Ramon fletxa St. Cugat
3 de desembre de 2010, 11.43 h

#5 Fraderic, Unió Valenciana no s'ha presentat. Mira el DOGC si us plau i veuras que no es va presentar. Cal documentar-se.