El digital dels que votaran #SíSí. N. 3905. Divendres, 19 de gener de 2018 22:28 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Solidaritat estudia transformar el Cercle d'Estudis Sobiranistes en la fundació del partit

Els dirigents de SI Alfons López Tena i Héctor López Bofill són dos dels patrons fundadors de l'entitat · El CES compta amb prop de 2.000 adherits del sobiranisme transversal

Comentaris 15  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

Solidaritat Catalana per la Independència estudiarà la viabilitat de transformar el Cercle d'Estudis Sobiranistes en la fundació vinculada al partit de Joan Laporta segons ha pogut saber directe!cat. La Fundació Cercle d'Estudis Sobiranistes va constituir-se legalment l'octubre de 2007 de la mà d'Alfons López Tena, Roger Albinyana i Héctor López Bofill. Els dos primers s'enquadraven llavors en Convergència Democràtica -Albinyana encara hi milita i opta a càrrec en la cartera d'Exteriors del proper Govern- i el doctor en Dret constitucional López Bofill flirtejava Esquerra Republicana però encara no hi militava. Albinyana ja ha abandonat fa mesos tota vinculació amb el CES.
El Cercle va desenvolupar una intensa tasca entre 2008 i 2009 vinculada a l'anàlisi dels costos i les oportunitats perdudes per a Catalunya a causa de la seva pertinença a Espanya i el fet de no disposar d'un estat propi. De fet, van elaborar tota una sèrie de documents sobre el dèficit fiscal i van analitzar les tendències de creixement sociològic de l'independentisme creuant dades de desenes d'enquestes efectuades els darrers 20 anys.

Ara, aquesta estructura que compta amb prop de 2.000 adherits procedents de tot l'àmbit del sobiranisme, podria ser una de les primeres opcions del partit de Laporta, Tena, Bertran i Strubell per enquadrar la fundació de la formació política que celebrarà el seu primer congrés el mes de gener de 2011 amb vista a la planificació de la campanya per les eleccions municipals on tenen intenció de presentar-s'hi amb un alt nombre de candidatures per intentar expandir i consolidar territorialment el seu projecte.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#15
Josep fletxa Santa Coloma de Gramenet
4 de desembre de 2010, 18.42 h

Avia’m si tots aquests "ndividuos"que es foten amb Solidaritat, tenen una mica de visió de País d'una vegada. o es que sou espanyolistes infiltrats.

Si heu de dir mamonades i maldir d'altres catalans que en major o menor forma volen ajudar a que la Nació catalana sigui un Estat., ja podeu callar-vos la vostra bocassa.

Flac favor feu al país si tan patriotes sou.
Fixeu-se, jo l’endemà de ser independents, us fotia fora per anticatalans.

Salut i Independència !!*!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
2 de desembre de 2010, 12.58 h

#13 Quan obris els ulls t'adonaràs que només sou 4, que no teniu ni grup parlamentari propi, que eu fet joc brut amb els correus electrònics de les paltaformes per el referèndum, que quan el referèndum era a Rubí i Tarragona com ja tenieu partit propi no va passar ningú dels 3 tenors .. en fi que ja us ho trobareu quan desperteu, sempre i quan no us demanin la quota per adelantat per poder pagar les despeses de campanya, aquí a osona ja sabem com en té al mà de foradada en López Tena... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 16
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
2 de desembre de 2010, 12.33 h

Reagrupats no us creieu tot el que us han dit de SI. Al Carretero li va sentar molt malament que el Laporta i molts altres es neguessin a ser els peons del Rei "Regenerador"

Lluís. El Carretero parlava de "Regeneració Democràtica" era el lema però feia riure un cop va fer les llistes ell a dit i va posar a la amant Sandra Lomas de nº1 per TGN 1er i finalment de nº4 per BCN. Llavors van canviar el lema.

Es va carregar les llistes obertes democràcia des de baix etc.

Est... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Salva fletxa Països Catalans
2 de desembre de 2010, 11.58 h

Endavant SCI, endavant la independència!!!

I els ferits de ERC i de RCAT, cap a casa a llepar-se les ferides i que tornin aviat recuperats que els necessitarem a tots.

Salut i Independència!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 20   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
2 de desembre de 2010, 11.40 h

#8 I nosaltres seguirem sentint animalades de gent amb ganes de "marujeo al estilo tele5", gent que deixa molt clar que Catalunya no es el que importa sino les sigles d'un partit, gent que creu que ERC en te el monopoli de la independencia, gent incapaç de respectar altres independentistes. Be, que hi farem, continueu amb la prepotencia i les mentides, que us ha anat molt be, continueu buscant culpables per tot arreu, i continueu consident-vos els unics portadors de la veritat, aixi anem.
Prou... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
2 de desembre de 2010, 10.42 h

Quina casualitat, però la FCO no era de CiU? interessant


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
josep fletxa tremp
2 de desembre de 2010, 10.08 h

Mare meva, quan de reagrupat o jerqui enfadat que corre per aqui. Va, nois, a sumar enlloc de restar, deixeu-vos de capelletes!


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 14
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Lluís fletxa sabadell
2 de desembre de 2010, 09.35 h

Ja comença la dansa del foc.
Ui, ui. Ui... que tenim aquí...! una fundació...?
Començarà la sessió dels corruptes?.
Jo no he sentit mai que els Solidaris parleu de regeneració.
Cura afiliats de Laporta que teniu quatre voltors dins de casa. En castellà diuen “cria cuervos i te sacaran los ojos”...
Seguiré l’espectable.


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 19
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
2 de desembre de 2010, 09.15 h

Els quintacolumnistas anticatalans ja estan fen la seva feina, embruta el SI d'en Laporta.


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 15
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
2 de desembre de 2010, 08.39 h

Compte amb en Tena que és perillós, sort que acabarà intentant fotre a en Laporta i se li veurà el llautó.

http://torpede.blogspot.com/