directe ! a La República. N. 4026. Dilluns, 21 de maig de 2018 03:23 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Camps també vol que es privatitzin els aeroports valencians

El conseller d'Infraestructures, Mario Flores, veu positiu un model de gestió público-privada similar a la dels ports

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El conseller valencià d'Infraestructures i Transports, Mario Flores, ha assegurat aquest dijous que els dos aeroports valencians, Manises (València) i L'Altet (Alacant), compleixen els requisits per ser privatitzats igual que el Prat i Barajas. Flores s'ha manifestat d'aquesta manera en ser preguntat sobre els anuncis del president espanyol, José Luis Rodríguez Zapatero, i ha reclamat per als aeroports un model de gestió similar a la dels ports, una concessió a l'autoritat portuària que permet gestionar beneficis. Segons l'opinió dels populars valencians, els governs territorials haurien de poder intervenir en la gestió dels aeroports als seus plans directors i estratègics en una manera similar a com ho fan als ports.
francisco camps, pp, valència, país valencià
Comparteix
   


Etiquetes
El govern valencià de Francisco Camps considera que si la privatització del 49% d'Aena i de la licitació en règim de concessió dels aeroports del Prat i Barajas es fa efectiva, els dos aeroports del País Valencià també complirien els requisits 'per ser privatitzats i gestionats per les empreses que comprin aquestes accions'.

El conseller valencià d'Infraestructures i transports, Mario Flores, s'ha pronunciat aquest dijous en aquests termes en ser preguntat sobre els anuncis de Zapatero sobre una nova configuració de la gestió aeroportuària. Flores ha dit però que primer 'caldrà estudiar' quina és la proposta i 'quina participació tenen els territoris'.

El conseller ha considerat que amb aquestes decisions el govern espanyol busca liquiditat amb 'una injecció de 9.000 milions per la venda parcial d'Aena'. Flores ha reivindicat per als aeroports un model de gestió 'similar' al que ja s'aplica amb els ports i amb participació dels governs autonòmics en els plans directors, els plans estratègics i les necessitats de la infraestructura.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat




EDITORIAL fletxa

Godó i Zeta, 45 milions per fer mal a Catalunya

Els dos grans grup de comunicació catalans han rebut 45 milions d’euros de la Generalitat de Catalunya en els darrers sis anys, en concepte de “publicitat”. Unes xifres que salven i maquillen el resultat del Grup Godó i Zeta. Uns ingressos ... Llegir-ne més

comentaris


BLOGS enquestes

Joan Puig i Cordon Joan Puig i Cordon
La traïció de Xavier Sardà a Oriol Junqueras
Josep Maria Loste Josep Maria Loste
El Programa FAQS del dissabte 19 de maig
El Dietari del Procés El Dietari del Procés
Des de la resistència
Daniel Ruiz-Trillo Daniel Ruiz-Trillo
Qui són els secessionistes?
Joan Lladonet Joan Lladonet
La catalanofòbia fa que el cap dels “Ce essa” vulgui un sistema més repressor
JOSÉ LUIS ORTIZ GUELL
CATALUNYA, TERRA DE LLIBERTAT (CATALUNYA TIERRA DE LIBERTAD)
Josep M. Torres Josep M. Torres
Bipartit PP / PSOE-psc, la vilesa d’una projecció psíquica i d’un pacte secret.
Joan Guerola
Contes d'en Jan Bosch 198 Digues-me, que fas aquí? 17


publicitat






#xocdetrens fletxa














publicitat





publicitat





publicitat



#CATALUNYAusurpada fletxa






logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.